در پایان ، فیلم جنگ جهانی دوم سام مندس باعث برانگیختگی بیش از هر چیز دیگری شد ، زیرا 110 دقیقه فیلم " 1917 " به نظر می رسد که تقریباً کل فیلم با یک حرکت و یک شات فیلمبرداری شده است. و بله ، آنچه که کارگردان دو باند باند (" Spectre " ، " Skyfall ") و تیم وی در اطراف خدای دوربین راجر Deakins ("هیچ کشوری برای پیرمردها") در اینجا ایجاد نکرده ، بسیار درخشان است . اما در پایان "1917" بسیار برجسته است زیرا نه تنها بسته بندی بلکه محتوای آن نیز مناسب است: کارگردان و نویسنده ی او کریستی ویلسون- کورنس (" پنی دودفول") داستانی فوق العاده احساسی و مهمتر از همه احساساتی را برای ما به ارمغان بیاورید. تنش زیاد در حال حاضر فقط مندس را با بازی در صحنه خود تقویت می کند ، به طوری که معدود تماشاگر با استفاده از ناخن هایشان از سینما خارج نمی شوند.
(ما در این متن از اسپویلرهای بزرگتر خودداری خواهیم کرد ، اما نمی توان جزئیات جزئی را کنار گذاشت ، حتی اگر باعث افزایش تنش در حین جستجو شود ، بنابراین توصیه می کنیم ابتدا به "1917" نگاه کنید و سپس به این انتقاد برگردید. )
در "1917" مسابقه ای برابر زمان وجود دارد.
این روز 6 آوریل 1917 است. متفقین و آلمانی ها در جایی در وسط فرانسه می جنگند ، بدون اینکه خط مقدم حتی با یک میلی متر تغییر کند. قبل از کریسمس به سربازان انگلیسی وعده داده شد که حمله نهایی را انجام دهند. اما اکنون گفته می شود که نیروهای آلمانی ناگهان عقب نشینی کرده اند. 1600 گروه بریتانیایی انگلیس این مسئله را نشانه ضعف می دانند و برنامه هایی را در خط مقدم به ظاهر جدید در سحر یک حمله قاطع دارند. اما دفتر مرکزی متفقین آموخته است که این یک دام آلمانی است: 1600 مرد به مرگ حتمی می روند ...
آخرین فرصت آنها برای نجات سربازان جوان بلیک ( دین-چارلز چاپمن ) و شوفیلد ( جورج مک کی) است.) ، که وظیفه دارند هشدار ارسال کنند ، به طوری که حمله هنوز منفجر شود. اما آنها باید از وسط هیچ جا بین جبهه ها عبور کنند. اما آیا واقعاً آلمانی ها منطقه را ترک کردند؟ چه خطرات دیگری در آنجا کمین است؟ و آیا آنها این کار را به موقع انجام می دهند؟
از میان بسیاری از برش ها ، تنها یک مورد دیده می شود
نمی توان به ستایش صحنه برجسته "1917" کمک کرد - و البته صحبت کردن در درجه اول در مورد رویکرد یک شات فیلم: فقط یک مورد قابل تشخیص ، عمدا در این برش تنظیم شده است. بر خلاف " ویکتوریا " ، "1917" در یک شوت واقعاً تیراندازی نشد. درعوض ، سام مندس و تیمش هفته ها و ماه ها با تعداد زیادی فیلمبرداری فیلمبرداری کردند و روند ویرایش دقیق را به این نتیجه رساندند که به نظر می رسد به هیچ وجه قطع نشده است.
این کار چندین بار در تاریخ فیلم انجام شده است - به عنوان مثال در کتاب " کوکتل یک بدن مرده " آلفرد هیچکاک یا در Alejandro G. Iñárritus " Birdman". اما هیچکدام از پیشینیان حتی به این نوع کمال دست نیاوردند - خصوصاً نه با این تلاش و این شفافیت. در جایی دیگر که دوربین دوست دارد از دیوار سیاه عبور کند تا برش را پنهان کند ، مندز و دیاکنز آنها را به حرکت در می آورند تا این تصور را ایجاد کنند که همه چیز را در یک قطعه انجام داده اند. آنها حتی دوربین را می گیرند تا کل پانوراما را ضبط کند ، که نیاز به برنامه ریزی دقیق ، تمرین طولانی و یک خدمه فوق العاده چابک داشت.
"1917" از نظر فنی برجسته است.
هرکسی که به فناوری پشت پرده فیلمبرداری علاقه دارد ، تنها به خاطر "1917" متحیر نخواهد شد. اما رویکرد مرحله بندی چیزی جز حیله و تزویر است که فقط باید ما را متحیر کند. او حامل محتوا است. همین مورد در مورد تصاویر برجسته Deakins نیز صدق می کند ، که ما را به همین راحتی و به طور مستقیم به سنگرهای دانلود رایگان سریال دل کثیف جنگی جنگ جهانی اول نزدیک می کند ، که این احساس را دارد ، حتی با شخصیت های اصلی از طریق پناهگاه های مخصوص اسنپ و اجساد برای دزدکی حرکت کردن ، عجله کردن و به فرار.
با این اثر چشمگیر احتمالاً پس از 13 نامزدی قبلی در سال 2018 برای " Blade Runner 2049"سرانجام با عقب افتادن اسکار ، دایكینز دومین پسر طلایی خود را در طول سه سال ، واقعاً یقین قلمداد كرد - با وجود رقابت بصری خیره کننده" Once Upon A Time ... در Hollywood "و" The Irishman ". همچنین برش های به ظاهر گمشده و تصاویر حیرت انگیز ، طراحی تولید حیرت انگیز توسط دنیس گاسنر (" Road to Perdition ") ، با پشتیبانی از جلوه های رایانه ای گسترده اما تقریباً هرگز قابل توجه ، و همچنین نمره توماس نیومن (" Wall-E ") همیشه در کانون توجه قرار دارد سرویس فیلم.
اصالت دردناک
در حالی که سنگرهای چشمگیر ، خانه بمباران شده و اجساد ویران شده موش باعث شده است که جنگ جهانی اول هرگز در سینما معتبر نباشد ، موسیقی نیومن برای جلب تنش طراحی شده است. هر وقت خطرناک شود ، موسیقی شروع می شود. این ساده ، اما فوق العاده مؤثر - و در عین حال بسیار مفید است ، زیرا "1917" آگاهانه یک دیدگاه محدود را ارائه می دهد: مندز همیشه در کنار شخصیت ها قرار می گیرد و بنابراین یک مرور کلی از میدان جنگ را پیش می برد - بنابراین شما معمولاً نمی دانید. آنچه در مقابل یا پشت قهرمانان اتفاق می افتد. مندز می داند که چگونه می تواند به طور مؤثر از این عدم قطعیت ثابت در مخاطب برای اهداف خود استفاده کند.
مرگ در پشت هر گوشه کمین می کند. آیا واقعاً سربازان آلمانی عقب نشینی شده اند یا تک تیراندازهای آنها منتظر پشت دیوار خانه بعدی هستند؟ تقریباً در هر ثانیه باید از هر چهره نگران باشید ، زیرا سرانجام ، به تنهایی از طریق مطالب تبلیغاتی ، از جمله ذکر بازیگران مشهور حامی مانند بندیکت کامبربچ ، مارک استرانگ ، کالین فیرت ، ریچارد مادن یا " Fleabag " - "Hot Priest" اندرو اسکات (عملکرد دزد صحنه صحنه دار ) برای همه مشخص شود که "1917" فیلمی دو نفره نیست (که در آن ماندگاری طولانی مدت حداقل یک نفر تضمین می شد).
بندیکت کامبربچ یکی از ستارگان برجسته "1917" است.
با معرفی سربازان جوان ، بلیک و شوفیلد در ابتدا نزدیکی به دو شخصیت شناسایی ایجاد می شود - همچنین در اینجا با یک ژیمک ساده ، اما به طور مؤثر استفاده شده است. بلک کار را نه تنها به این دلیل که می تواند نقشه ها را بخواند ، بلکه به دلیل ایجاد انگیزه شخصی نیز به دست می آورد: برادرش در بین 1600 سرباز است که تهدید به مرگ حتمی می کند. شوفیلد فاقد این انگیزه است. هنگامی که او به صدای جادوگر گفته می شود که به او گفته می شود "با یک رفیق" به کماندو گزارش می دهد ، چشمانش را می بندد و در خواب می خوابید - به امید اینکه جام او را پشت سر بگذارد ، اما این را هم بداند که او دوست و دوست است. فقط به طور مستقیم در دسترس شخص است.
بسیار متفاوت ، پسران جوان به دنبال تلاش به ظاهر ناامیدانه می روند. بلاک بلافاصله شروع می شود ، هر ثانیه حساب می شود ، اگرچه شوفیلد اصرار دارد حداقل امنیت را بیشتر برای شب منتظر بگذارد. در حالی که مندس در اینجا ، با وجود خلوت ، به عنوان یک کنتراست قوی که در چمن شروع می شود ، سرعت را بالا می برد و ما دوبار را یکبار در شکار از طریق موقعیت های خودش همراهی می کنیم ، او می یابد که در طول فیلم همیشه زمان برای کاهش لحظه ها و لمس کردن ها دارد - بنابراین به عنوان مثال ، یک صحنه فوق العاده احساسی با کودک کوچک.
یک پروژه شخصی
دقیقاً این تضاد است که بار دیگر وحشت های جنگ را روشن می کند ، زیرا نه تنها با عکس هایی از ماه ها اجساد کشته شده در گل نشان داده نمی شود. همانطور که فیلم مستند اخیر " آنها نباید پیر شوند " پیتر جکسون ، این جنگ جهانی اول عمدتاً توسط مردهای جوان و بدون چالش محکوم شد که نمی دانستند چه اتفاقی برای آنها افتاده است ، برای چه می جنگند و خود را به میهن پرستی دروغین می کشانند. و دقیقاً چنین مردهایی در سنگرها جمع شده اند.
برای کارگردان "1917" یک چیز بسیار شخصی است. پدربزرگش در جنگ جهانی اول خدمت کرد. او به دلیل کوچک بودن ، به عنوان پیام رسان خدمت می کرد ، پیام هایی را حمل می کرد. اگرچه خروج آلمان از موضع به اصطلاح زیگفرید پیشینه واقعی را تشکیل می دهد ، اما در پایان این داستان های پدربزرگ درباره زمان زمانی بود که الهام از مندس تا "1917". این فیلمساز نه تنها فاش کرد که آنها داستان های قهرمانانه ای در مصاحبه نیستند ، بلکه به آنها اجازه می دهد بار دیگر و بارها از طریق فیلم بدرخشند: بدون توضیح زیاد یا حتی اجازه دهید واقعیت ها را با یک شخصیت حمایتی کنار بگذارد ، او تمام پوچی این مبارزات موضعی را با چند بی ارزش به ما منتقل می کند. متر زمین در چشم. در عین حال ، "1917" ، با وجود تعلیق نفس گیر ، آن را نیز به یک فیلم ضد جنگ در حال حرکت تبدیل می کند.
نتیجه گیری: "1917" از نظر بصری خیره کننده ، هیجان انگیز و قابل توجه است. حتماً به سینما نگاه می کنید!
موضوع :
برچسب ها :
,
امتیاز : 4 |
نظر شما :
1 2
3 4
5 6
+ نوشته شده در شنبه 16 آذر 1398ساعت 23:03 توسط مانی | تعداد بازديد : 48 |
دانلود فیلم نیوکاسل
نیوکاسل فیلمی به کارگردانی محسن قصابیان، تهیهکنندگی علی آشتیانیپور و نویسندگی علیرضا قاسمی و مهیار رضاخانی محصول سال ۱۳۹۵ است.
این فیلم از تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شدهاست.
بازیگران : حمید گودرزی ، نسرین مقانلو ،بهرام افشاری ،رضا ناجی ، سحر قریشی ، نیما شاهرخ شاهی ، بابک نوری و . . .
خلاصه داستان
داستان ساکنین یک خانه قدیمی است که با خبر بازگشت صاحب خانه، درگیر ماجراهای مختلفی میشوند.......
اطلاعات بیشتر در مورد این فیلم در ویکی پدیا
مصرف اینترنت برای دانلود قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.
موضوع :
برچسب ها :
,
امتیاز : 4 |
نظر شما :
1 2
3 4
5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 30 مهر 1398ساعت 14:35 توسط مانی | تعداد بازديد : 52 |
دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی
آشغالهای دوستداشتنی فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیهکنندگی محسن امیریوسفی محصول سال ۱۳۹۱ است. این فیلم که دربارهٔ حوادث بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ است از دولت محمود احمدینژاد موفق به دریافت مجوز پخش نشد و از دولت حسن روحانی نیز نتوانست پروانه نمایش برای سیودومین جشنوارهٔ فیلم فجر دریافت کند. سرانجام پس از شش سال توقیف، در اواخر بهمن ماه سال ۱۳۹۷ موفق به دریافت مجوز اکران شد و مورد استقبال عموم قرار گرفت.
خلاصه داستان فیلم آشغال های دوست داشتنی
تا به حال بجز خلاصه داستان یک خطی از این فیلم بهرسانهها داده نشدهاست اما خبرها حاکی از آن است که فیلم در مورد وقایع خاص انتخابات سال ۸۸ است. (خلاصه داستان فیلم همانیست که قبلاً گمان میرفت).
طبق اخبار غیررسمی داستان آشغالهای دوستداشتنی در خانه یک پیرزن که با دخترخالهٔ میانسالش (سیما) زندگی میکند، میگذرد. در یکی از روزهای بعد از انتخابات که تجمع مخالفان انتخابات و معترضان در خیابانهای تهران برقرار است عدهای از تجمعکنندگان فراری از دست نیروهای امنیتی وارد خانه پیرزن میشوند و در آنجا مخفی میشوند. بعد از خروج از خانه متوجه علامتی بر روی درِ خانه پیرزن میشوند و طبق شایعههای آن روزها به پیرزن خبر میدهند که آنها احتمالاً در روزهای آینده به خانه او مراجعه خواهند کرد و آنجا را میگردند پس به پیرزن هشدار میدهند که اگر در خانهاش چیز مشکوک و مسئلهسازی دارد آن را از خانه خارج کند تا مشکلی برایش به وجود نیاید و داستان تازه از اینجا شروع میشود.
بر اتاق خانه پیرزن چهار قاب عکس از چهار مرد وجود دارد. قاب عکس بزرگتر متعلق به همسر پیرزن است که ظاهراً از طرفداران مصدق بودهاست که در جریان کودتای ۲۸ مرداد برایش اتفاقی میافتد و با اینکه طرفدار نظام پادشاهی است اما پس از انقلاب به حج رفته و تغییر رفتار میدهد. مرد دوم پسر بزرگ پیرزن است که در جنگ ایران و عراق شهید شدهاست. قاب عکس سوم متعلق به برادر اوست که از اعضای یکی از گروههای کمونیستی بودهاست که در جریان اتفاقات دهه شصت اعدام میشود و قاب عکس چهارم هم متعلق به پسر کوچکتر پیرزن است که در دانشگاههای خارج از کشور فارغالتحصیل شدهاست و همانجا زندگی میکند.
روند داستان به گفتگوی خیالی این چهار نفر با پیرزن در جریان شبی میگذرد که او خیال میکند فردا به سراغش خواهند آمد. حاشیههای فیلم آشغال های دوست داشتنی
در مهر ۱۳۹۳، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامهای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار عدم صدور مجوز اکران این فیلم و ۷ فیلم دیگر شد که از آنها با عنوان «فیلمهای مرتبط با فتنه» نام برده شدهاست. به گفته احمد سالک:«برخی فیلمها با این که مجوز فیلمنامه و تولید دریافت کردهاند اما در هنگام ساخته شدن، به حاشیه رفتهاند و نمایش آنها به مصلحت نظام نیست.»
در دی ۱۳۹۴، شهاب حسینی، از جمله بازیگران این فیلم، با اعلام اینکه «موضعگیریِ محمد حیدری دبیر جشنواره سیوچهارم فیلم فجر در قبال فیلم «آشغالهای دوست داشتنی» و اطلاق اصطلاحِ «معضل» به این اثر که با مجوز قانونی وزارت محترم ارشاد ساخته شده و طی چند دوره گذشته در محاق بدبینی و سیاهنگری قرار گرفته» و به دلیل آنچه «نبود نگاهی نو و اندیشهای تازه» در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد، از سمتِ خود بهعنوان مشاور این جشنواره استعفا داد.
این فیلم بالاخره در بهمن ماه ۱۳۹۷ اکران گردید که در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر میرسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوریهایی است که در فیلمبرداری و جلوههای ویژه آن صورت پذیرفتهاست.
عدم پخش تیزر در صدا و سیما: با توجه به اینکه فیلم در بستر اتفاقات انتخابات ۱۳۸۸ دارد و همچنین ماهیت فیلم که به موضوع سانسور تاریخ اشاره دارد، صدا و سیما از ابتدا از پخش تیزر این فیلم سینمایی سرباز زد.
تحریم در سینماهای حوزه هنری: مجموعه سینماهای این سازمان که از معروفترین آنها سینما آزادی تهران است و سابقه تحریم فیلمهای متعددی همچون «خصوصی»، «گشت ارشاد»، «من مادر هستم» و «عرق سرد» را در کارنامه خود دارد، اکران این فیلم را نیز در سینماهای زیر مجموعه خود ممنوع کردهاست؛ فیلمی که صدور مجوز اکران آن ۶ سال طول کشیدهاست.
اطلاعات بیشتر در مورد این فیلم در ویکی پدیا
موضوع :
برچسب ها :
,
امتیاز : 4 |
نظر شما :
1 2
3 4
5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 25 مهر 1398ساعت 6:25 توسط مانی | تعداد بازديد : 54 |
نمایندگی آسیا در فیلم: تأثیر "آسیای غنی دیوانه"
نوشته شده در 8 فوریه 2019توسط Yoommy Nam
با برخورداری از جعبه های آفیس و کمدی رمانتیک منتقدانه منتخب 2018 Crazy Rich Asians ، هالیوود از شخصیت های کلیشه ای آمریکایی و آمریکایی آسیایی مانند لانگ دوک دونگ در شانزده شمع سال 1984 یا حتی بدتر از آن تاریخ بندی شده ، راه درازی در پیش گرفته است. از میکی رونی به عنوان آقای یونونیوشی در صبحانه سال 1961 در تیفانی .
قبل از Crazy Rich Asians ، 25 سال از آن زمان گذشته بود که جهان شاهد بازیگری عمدتاً آسیایی در هالیوود با بودجه بزرگ بود - با باشگاه Joy Luck در سال 1993 - این مربوط به هنرهای رزمی ، ناراحتی ها یا دوره ای با زیرنویس نیست. در عوض ، Crazy Rich Asians یک کمدی رمانتیک متحرک ، خنده دار و زیبا به نمایش درآمده است که یک دیاسپورای مدرن آسیایی را نشان می دهد و انگلیسی را به عنوان زبان اصلی آنها صحبت می کند.
براساس جدیدترین گزارش سازمان ملل متحد ، آسیایی ها نزدیک به 60٪ از جمعیت جهان را نمایندگی می کنند ، در حالی که گزارش جداگانه ای که توسط USC آننبرگ در سال 2017 انجام شد ، نشان داد که از 1100 فیلم محبوب ، 70.7٪ از شخصیت ها قفقازی بودند و تنها 6.3 ٪ از تبار آسیایی بودند.
با این عدم تعادل قابل توجه ، تماشاگران فیلم در معرض نمایش بسیار محدود نسبت به تنوع موجود در زندگی روزمره ، و همچنین بیگانه کردن بینندگان آسیایی و انجام هیچ کاری برای تصورات پیش آگاهانه و مشکل آفرین آسیایی ها به عنوان دیدنی خنده دار ، کونگ ، در معرض نمایش بسیار بزرگ قرار گرفته اند. استاد استاد ، دانش آموز مبادله ارزنده و هر کلیشه گسترده دیگری که در فیلم بازی کرده است.
فراتر از نمونه های قابل پیش بینی و محدود آسیایی ها که در فیلم اصلی نمایش داده شده اند ، هالیوود نیز بازیگران آسیایی را با تمایل خود به سفید کردن فیلم ها با بازیگران بازیگران قفقازی در نقش های آسیایی خدشه دار کرد - چیزی که کوین کوان ، نویسنده Crazy Rich Asians ، رمانی که اقتباسی از آن شد فیلم 2018 - هیچ چیز غریبه نبود.
هنگام صحبت با گاردین در مورد حول و حوش دور كتابش و نزدیك شدن به معاملات فیلم ، كوان از یك تهیه كننده خاص و برجسته نام برد كه به او گفت كه علاقه مند است اگر شخصیت اصلی را تغییر دهد ، راشل چو (با بازی تازه از قایق). کنستانس وو) به یک شخصیت سفید. وی گفت: "من فکر می کنم این درخواستی بود که به دلیل ناآگاهی در مورد این پروژه به وجود آمده بود ، و این واکنشی بسیار جدی بود ... نشانگر این بود که هالیوود صنعت خود را چگونه می بیند ، چگونه آنها احساس می کنند فیلم هایی که باید ساخته شوند و چگونه یک فیلم را با آنها احساس کردند. همه آسیایی ها هرگز هرگز کار نخواهند کرد. "
موضوع :
برچسب ها :
,
امتیاز : 3 |
نظر شما :
1 2
3 4
5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 22 مهر 1398ساعت 0:26 توسط مانی | تعداد بازديد : 54 |
48 پروژه فیلم ساعت یک مسابقه چند شهرستان که در آن تیم از شرکت کنندگان در قرعه کشی یک سبک از کلاه و پس از آن ارسال، ساقه، و ویرایش یک فیلم در 48 ساعت است. تیم ها به جز یک کاراکتر ، یک غرفه و یک خط گفتگو که باید در فیلمشان ظاهر شود ، کنترل کامل بر توطئه ها دارند. جایزه بهترین فیلم و جایزه نقدی به مدرکهایی اهدا می شود که نشان از شایستگی هنری ، شایستگی فنی و پایبندی به تکالیف دارد. سپس فیلم ها در یک تئاتر محلی برای دوستان و خانواده نمایش داده می شوند.
رویدادی مانند این یک روش جالب برای اضافه کردن یک پروژه تکمیل شده به سبد خرید شماست. علاوه بر این ، اگر یک قطعه خوب تولید کنید ، همیشه فرصتی برای برنده شدن وجود دارد. شرکت کنندگان در جشنواره های فیلم موفق به موفقیت شده اند و دیگران برای دریافت هزینه کار از شناخت فیلم خود استفاده کردند. جشنواره های فیلم همچنین وسایل نقلیه خوبی برای برقراری ارتباط با افراد در حرفه شما هستند ، به ویژه کسانی که به ژانر مورد علاقه شما علاقه دارند. برای اینکه افراد جدید بتوانند درباره کار شما صحبت کنند ، از بستری که این سازمانها ارائه می دهند ، استفاده کنید.
ویرایش عکس فتوشاپ لایت روم
فیلم های موسیقی تولید کنید
فیلم های موسیقی یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای آوردن کار خوب به سبد خرید شما هستند. تقاضای مداوم این خدمات از سوی جوانان که رپر ، خواننده یا گروههای موسیقی هستند ، وجود دارد. ساختن شبکه ای از هنرمندان موسیقی از طریق توییتر یا اینستاگرام بسیار آسان است. هرچه مشتری بیشتری با درآمد بیشتری کسب می کنید ، فیلمبرداری با موسیقی فیلم می تواند به یک منبع پول خوب برای تجهیزات جدید تبدیل شود. گرفتن بودجه برای این فیلم ها در مقایسه با یک فیلم کوتاه در واقع بسیار ساده تر است.
ایجاد فیلم برای هنرمندان موسیقی به شما امکان می دهد تا خلاقانه اکتشاف کنید و چیزهایی را به سبد خود اضافه کنید که کار تجاری نخواهد شد. سعی کنید هنرمندانی را پیدا کنید که به دنبال ترکیب عناصر فیلم در فیلم های خود هستند. در حالی که فیلم های موسیقی به طور کلی 2-3 دقیقه طول می کشند ، آنها معمولاً از مفاهیم مبهم یا هنری استقبال می کنند. این شانس عالی برای نمایش داستانهای دقیق بصری و گرفتن چند عکس اضافی برای چرخ دمو شماست.
موضوع :
برچسب ها :
,
امتیاز : 3 |
نظر شما :
1 2
3 4
5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 23 مهر 1398ساعت 13:22 توسط مانی | تعداد بازديد : 48 |
حتی با وجود تمام اتصالات دنیا و گرانترین پول دوربین می توانید خرید کنید ، مطمئناً در صنعت فیلم سازی خیلی زیاد پیش نمی روید و بدون بدنه کاری عالی. نمونه کارها شما مطمئناً مهمترین دارایی است که شما دارید ، و برای جلب توجه افرادی که می خواهید با آنها ملاقات کنید و با آنها کار کنید ، سبد سهام شما باید مرتبط و معنی دار باشد.
چگونه می توانید این نمونه کارها را بسازید؟ اگر در تلاش هستید تا سبد سهام خود را به حرکت در بیاورید ، در اینجا شش نکته مفید برای شروع کار آمده است:
در مدرسه فعال بمانید
به عنوان یک دانش آموز فیلم ، می توان به راحتی در برنامه های هیجان انگیز برای آینده (یا حتی آخر هفته) گرفتار شد ، اما باید در نظر داشته باشید که پروژه های مدرسه ای که در حال حاضر روی آن کار می کنید فقط برای یک درجه نیستند - آنها وقت شما برای ساختن یک نمونه کارها هستند.
وقت شما در مدرسه فیلم ، اگرچه بعضی اوقات می تواند به نظر می رسد neverending ، شاید یکی از معدود موارد در کل حرفه خود را که در آن می نشینید و به طور کامل روی شما متمرکز است. نه مشتری های شما ، رئیس شما ، تهیه کننده شما - نه ، شما در مدرسه فیلم بر روی بهبود خود متمرکز هستید. استفاده از این زمان و جدی گرفتن آن بزرگترین راه برای بدست آوردن پرش به سبد سهام شما خواهد بود.
در مدرسه پیشرفت کنید و از این فرصت استفاده کنید:
تعطیل را ترک کنید و زود شروع کنید. طوری عمل کنید که برای کار روی هر پروژه حقوق دریافت می کنید.
فروتن باشید و فرض کنید کار شما هر زمان ممکن باشد به پیشرفت نیاز دارد.
سوالات زیادی از مربیان بپرسید و نترسید که آنها را با مشکل مواجه کنید.
داوطلب برای کمک به سایر همکلاسی ها با شاخه ها و ویرایش ها.
در مورد کار خود از همکلاسی ها و مربیان بازخورد بخواهید.
هر وقت ممکن باشد در کارگاههای فوق برنامه شرکت کنید.
نزدیکترین تابلوهای شغلی را جستجو کنید و در توابع مدرسه شرکت کنید تا با مجرب ترین معلمان یا دانش آموزان دیگر خود در ارتباط باشید. شروع روابط با این افراد ، شبکه ارزشمندی از کارگردانان ، سردبیران و بازیگران را برای شما فراهم می کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید ، شبکه شما را دنبال می کند.
YouTube
یک سری YouTube را شروع کنید
هنگامی که در صنعت فیلم سازی مشغول جادوگری هستید ، نمایش یک مجموعه مهارت چند وجهی بسیار سودمند است. به زودی پس از فارغ التحصیلی ، خود را برای نوشتن ، تولید و کارگردانی یک سری اصلی به چالش بکشید. کل مراحل را از ابتدا تا محصول نهایی تا بازاریابی آن اجرا کنید.
صرف نظر از موفقیت ، تکمیل این پروژه به شما تجربه واقعی در ایجاد و تولید یک پروژه از انتها تا انتها می بخشد. همچنین این پیام برای تولیدکنندگان استخدام بالقوه ارسال می کند که شما اخلاق و کوشش کار را برای اتمام کار خود داشته باشید. بسیاری از افراد که از مدرسه فیلم بیرون می آیند ، هرگز پروژه خود را جمع نکرده اند و آنچه را که برای دیدن چیزی در خارج از مدرسه فیلم می گذرد ، ندارند. از نظر تعداد بازدیدها زیاد گرفتار نشوید و یا سعی نکنید Stranger Things بعدی را راه اندازی کنید ، نکته اصلی این است که داشتن توانایی نشان دادن اینکه می توانید یک سری کامل تولید کنید ، صحبت خواهد کرد.
IMDb Pro
IMDb pro یک منبع مفید برای به دست آوردن اطلاعات تماس تقریبا هر کسی در صنعت فیلم است. هزینه عضویت ماهانه وجود دارد ، اما شما از رسیدن به هزاران تولید کننده ، مدیر ، ویراستار و خدمه بهره مند خواهید شد. این سرویس فیلم ها و اعتبار برای میلیون ها عنوان همراه با دسترسی به پروژه های در حال توسعه که در IMDb ذکر نشده است ، فراهم می کند. بسیاری از این ویژگی ها هنگامی که در حرفه خود پیشرفت می کنید اهمیت پیدا می کنند و باید سوابق آهنگ ، روابط بازیگران و ارزیابی گزینه های ریخته گری را ارزیابی کنید.
موضوع :
برچسب ها :
,
امتیاز : 4 |
نظر شما :
1 2
3 4
5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 23 مهر 1398ساعت 13:21 توسط مانی | تعداد بازديد : 54 |
از نظر تعداد بسیار زیاد ، بالیوود (یک بندرگاه هالیوود و بمبئی) به اندازه هالیوود بزرگ نیست. بالیوود واقع در شهر بمبئی (که در گذشته بمبئی بود) نه تنها بزرگترین صنعت سینمای هند ، بلکه بزرگترین صنعت فیلم در جهان از نظر تولید فیلم از سال 2017 است.
این فرهنگ جذاب رقص ، درام و ارزشهای سنتی صحنه های نمادین از عروسی های رنگارنگ ، مهمانی های رقص در وسط خیابان ها و داستان های عاشقانه جارو را به ما داده است. بالیوود به تأثیرگذاری در هالیوود و سایر صنایع فیلم در ژانرهای مختلف تأثیر گذاشته است ، اما هیچ چیزی بیشتر از موزیکال نیست.
مولین روژ Baz Luhrmann مستقیماً از موزیکال های بالیوود الهام گرفته شده است. اگر دوباره تماشا کنید ، می توانید ترکیبی از فرهنگ و رقص را ببینید ، که شامل سبک های بالیوود و حتی آهنگ "چما چما" از فیلم بالیوود China Gate (1998) است. موفقیت مولین روژ در موج جدیدی از موزیکال های فیلم هالیوود ، از جمله شیکاگو ، تهیه کننده ها ، اجاره ، Dreamgirls ، Hairspray ، سوئینی تاد: دیو باربر از خیابان ناوگان ، در سراسر جهان ، دیزنی Enchanted ، و ماما میا به وجود آمد.
بالیوود ایندیوود
در اینجا چند قطعه دیگر از بالیوود که در موسیقی های اخیر ساخته شده توسط هالیوود برجسته تر شده اند:
موسیقی گیرناکی در قالب اعداد حماسه آهنگ و و رقص
"Razzle Dazzle" در شیکاگو . "ملکه رقصنده" در ماما میا . "این همانطور که می دانید" در مسحور است . mise-en صحنه با یک لنز با زاویه دید عریض مانند در بسیاری از سکانس های بالیوود ، که در آن دوربین فیلم برداری می کند که گویی روی صحنه است و به طور مستقیم مخاطب را به درون خود رقص می کشد ، شلیک می شود. این یک مشخصه بارز موج جدید موسیقی های هالیوود است.
صحنه های مبارزه حماسی
فیلم های بالیوود نمی ترسند خود را جدی بگیرند. غالباً با حساسیت کمدی شلیک می شود ، صحنه های نبرد بین قهرمانان ، افراد شرور و ضدقهرمانان به طور یکسان می تواند نسبت های اغراق آمیز را به خود اختصاص دهد. هالیوود این عنصر را با ظرافت و هنرهای گسترده تر به صحنه های جنگ خود ترجمه کرد. کشتن بیل نمونه ای کامل از یک قهرمان است که همزمان با ده ها آدم بدجنسی مبارزه می کند ، به خودی خود که توسط یک هدف واحد انتقام رانده می شود. و البته با چاشنی طنز. این صحنه به کارگردانی فیلم کوفین تارانتینو بوف ساخته شده ، از فیلم هندی Abhay (2001) الهام می گیرد .
موضوع :
برچسب ها :
,
امتیاز : 3 |
نظر شما :
1 2
3 4
5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 23 مهر 1398ساعت 13:20 توسط مانی | تعداد بازديد : 73 |
فیلمنامهنویس، تهیه کننده و کارگردان لری کوهن، یک فیلمساز با طرفداران پرشور و وفادار، فوت در سن 82 (سال تولد او اغلب به عنوان 1941 گزارش شده است، اما خانواده و سرشماری سوابق خود تایید کرد که این نادرست است، به عنوان گزارش شده در نیویورک تایمز ). کوهن که فعالیتش در فیلم چندین دهه به طول انجامید ، بیشتر به خاطر کار بی نظیر خود در صحنه ژانرهای فیلم B شناخته شد.
کوهن قبل از رفتن به مدرسه فیلم در نیویورک متولد و بزرگ شده است. او اشتیاق خاصی به فیلم های نوآر و همچنین کار مایکل کورتیز کارگردان کازابلانکا داشت . وی اواخر دهه 50 و 1960 او را به یک حرفه تبدیل کرد و برای نمایش تلویزیونی جنایاتی مانند The Defenders و The Fugitive و بعداً در دهه 1970 برای Colombo مشغول نوشتن فیلم برای جنایت شد .
مدتی نگذشت که کوهن به کرایه ژانرهای بیشتری بپردازد ، سریال NBC وسترن با نام تجاری در سال 1965 و سری علمی تخیلی ABC The Invaders را در سال 1967 ایجاد کرد. وی در این دوره نوشتن فیلم ها را نیز آغاز کرد ، از جمله دنباله فیلم The Magnificent Seven .
اولین کارگردانی او کمدی جنایی در سال 1972 Bone بود که با بازی Yafhet Kotto بازی می کرد ، که کوهن نیز آن را نوشت و تولید کرد. دو سال بعد کوهن فیلم It Alive را ساخت ، فیلمی ترسناک درباره کودک جهش یافته قاتل ، که در نهایت یک ضربه متوسط بود. این فیلم توسط برنارد هرمان ، همکار همیشگی هیچکاک به ثمر رسیده است و داستان مجاور دارویی آن ، ویژگی حرفه ای کوهن را به نمایش می گذارد تا بتواند تفسیر اجتماعی را در وحشت فیلم B خود بگنجاند. این فیلم دو دنباله و یک راه اندازی مجدد در سال 2009 ایجاد کرد.
فیلمهای ژانر او نیز به طور معمول شامل عناصر پلیس و جنایات از جمله " God Told Me To " در سال 1976 بودند . در دهه 1980 ، کوهن شهرت خود را برای تولید ، کارگردانی و نوشتن فیلم های ترسناک کم بودجه با فرهنگ زیر ساخت. Q 1982 : Q: The Winged Serpent یک هیولای غول پیکر را در پرواز داشت و در اطراف منهتن منهتن در حالی که بر روی یک مورد قتل چندگانه در دو کارآگاه متمرکز شده بود.
فیلم مشهور کوهن با نام The Stuff ، اندکی پس از آن ، در سال 1985 اکران شد. این فیلم شامل یک ماده بیگانه قاتل است که عموم مردم به آن اعتیاد پیدا کردند ، و شامل تفسیر اجتماعی در مورد مصرف گرایی ، تبلیغات و صنعت دخانیات بود. این فیلم با وجود فرض بیش از حد برتر هنوز هم به عنوان یکی از بهترین فیلم های ترسناک کم هزینه قرن بیستم شناخته می شود.
موضوع :
برچسب ها :
,
امتیاز : 3 |
نظر شما :
1 2
3 4
5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 23 مهر 1398ساعت 13:18 توسط مانی | تعداد بازديد : 69 |
20 مارس 2019 فقط روز اول بهار نبود - بلکه روزی بود که دیزنی رسماً اکثریت فاکس قرن بیستم را خریداری کرد ، از جمله تعداد خوبی از خصوصیات فیلم و تلویزیون آنها. شاید بزرگترین ادغام در تاریخ هالیوود - دیزنی فاکس را با بیش از 71 میلیارد دلار خریداری کرده باشد ، سال ها ، اگر نه چند دهه ، بازتاب هایی در صنعت سرگرمی به وجود خواهد آمد. در حالی که برخی از این موارد به مرور آشکارتر می شوند ، تغییرات دیگری آشکار است از لحظه صحبت حتی در مورد معامله.
بنابراین ادغام با فاکس برای دیزنی جدید چه معنی دارد؟ در اینجا فقط چند سناریوی احتمالی آورده شده است:
میزبان حق رای دادن جدید برای پارک های تم دیزنی
بسیاری معتقدند که دیزنی در مورد ایجاد جاذبه های جدید ، دارای ویژگی های معنوی زیادی است که برای انتخاب انتخاب شده است. به عنوان مثال ، فقط به تنهایی پیکسار موارد دلخواه بسیاری وجود دارد که طرفداران دوست دارند نمایش بیشتری در پارکهای مضمون دیزنی از جمله: Up ، Wall-E ، Inside Out و Brave داشته باشند .
اما اکنون که دیزنی 21st Century Fox را به دست آورد ، خانه ماوس استخر حتی بزرگتری از شخصیت ها و دنیاهای محبوب برای استفاده دارد. دیزنی با داشتن ده ها پارک موضوعی در سرتاسر جهان ، هم اکنون می تواند ماسکی از The Simpsons یا Ice Age را شامل شود و مردم آن را دوست دارند.
دیزنی
دیزنی دو سرویس جریان غول پیکر دارد
در سال 2017 ، دیزنی دیزنی + را اعلام کرد ، یک سرویس پخش جریان برای رقابت با هولو و نتفلیکس. با توجه به جزئیات بیشتر ، دیزنی + به دنبال وسوسه انگیز برای دیزنی می باشد که اواخر امسال به زمین بیفتد ، از جمله کلاسیک های انیمیشن و همچنین سریال های اصلی از جنگ ستارگان و جهان سینمایی مارول. کتابخانه گسترده ای از خواص فاکس به دیزنی + و حتی بیشتر مالکیت معنوی می بخشد که بخاطر محتوای اصلی خود از آن استفاده کند.
علاوه بر این ، دیزنی در حال حاضر 60 درصد Hulu را در اختیار دارد ، که دیزنی + در ابتدا قصد داشت با آن رقابت کند. دیزنی به جای ادغام این دو ، قصد دارد هر دو را حفظ کند ، به دیزنی اجازه می دهد تا یک سکوی خانوادگی با محوریت باقی بماند ، در حالی که از Hulu می توان برای پخش محتوای بالغ تر ، مانند فیلم های مربوط به حق رای دادن بیگانه یا سریال های تلویزیونی از شبکه FX استفاده کرد.
بودجه کوچک در مقابل بودجه بزرگ
اکنون طرفداران کمیک بسیار هیجان زده شده اند که قبلاً شخصیت های Marvel متعلق به Fox مانند Fantastic Four ، X-Men و Deadpool می توانند در نهایت در دنیای سینمایی مارول ظاهر شوند. اما 21st Century Fox همچنین امور صمیمی و با بودجه کمتری را به دیزنی ارائه می دهد. فاکس استودیوی پشت فیلم هایی مانند Slumdog Millionaire ، Birdman و 12 Years A Slave بود - نوع هایی از فیلم هایی که دیزنی از آنجایی که بیشتر به سمت حق رای دادن به چادر مشغول شد ، از این فیلم کنار رفت. در حالی که این بودجه ها هنوز هم می توانند بسیار بزرگتر از فیلم های مستقل کوچکتر باشند ، اما نسخه های منتشر شده از طریق Fox و برچسب Fox Searchlight کم رنگ در مقایسه با مگابودهای بلوک های تابستانی دیزنی ، از هر میلیون دلار تا 50 میلیون دلار.
دیزنی
در حالی که دیزنی در حال کمبود منابع فاکس خود در حالی بود که دو استودیوی عظیم را به یکی ترکیب می کند ، برنامه هایی اعلام شده است که سالانه چهار فیلم تئاتر را از طریق فاکس و چهار فیلم در سرویس های پخش می کنند. در حالی که این فیلم مانند بسیاری از فیلم های کوچکتر که یک خانه هنری ترجیح می دهد نیست ، شاید بیشتر از آن باشد که دیزنی معمولاً در یک سال خاص اکران کند. شاید یکی از این فیلم ها سرانجام به دیزنی چیزی بدهد که استودیو هرگز نتوانسته باشد - برنده بهترین تصویر در جوایز اسکار.
موضوع :
برچسب ها :
,
امتیاز : 4 |
نظر شما :
1 2
3 4
5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 23 مهر 1398ساعت 13:17 توسط مانی | تعداد بازديد : 45 |
موضوع :
برچسب ها :
,
امتیاز : 4 |
نظر شما :
1 2
3 4
5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 23 مهر 1398ساعت 13:16 توسط مانی | تعداد بازديد : 59 |