تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
1917

دانلود فیلم عشقولانس

دانلود فیلم و سریال ایرانی

1917


در پایان ، فیلم جنگ جهانی دوم سام مندس باعث برانگیختگی بیش از هر چیز دیگری شد ، زیرا 110 دقیقه فیلم " 1917 " به نظر می رسد که تقریباً کل فیلم با یک حرکت و یک شات فیلمبرداری شده است. و بله ، آنچه که کارگردان دو باند باند (" Spectre " ، " Skyfall ") و تیم وی در اطراف خدای دوربین  راجر Deakins ("هیچ کشوری برای پیرمردها") در اینجا ایجاد نکرده ، بسیار درخشان است . اما در پایان "1917" بسیار برجسته است زیرا نه تنها بسته بندی بلکه محتوای آن نیز مناسب است: کارگردان و نویسنده ی او  کریستی ویلسون- کورنس (" پنی دودفول") داستانی فوق العاده احساسی و مهمتر از همه احساساتی را برای ما به ارمغان بیاورید. تنش زیاد در حال حاضر فقط مندس را با بازی در صحنه خود تقویت می کند ، به طوری که معدود تماشاگر با استفاده از ناخن هایشان از سینما خارج نمی شوند.

(ما در این متن از اسپویلرهای بزرگتر خودداری خواهیم کرد ، اما نمی توان جزئیات جزئی را کنار گذاشت ، حتی اگر باعث افزایش تنش در حین جستجو شود ، بنابراین توصیه می کنیم ابتدا به "1917" نگاه کنید و سپس به این انتقاد برگردید. )


در "1917" مسابقه ای برابر زمان وجود دارد.


این روز 6 آوریل 1917 است. متفقین و آلمانی ها در جایی در وسط فرانسه می جنگند ، بدون اینکه خط مقدم حتی با یک میلی متر تغییر کند. قبل از کریسمس به سربازان انگلیسی وعده داده شد که حمله نهایی را انجام دهند. اما اکنون گفته می شود که نیروهای آلمانی ناگهان عقب نشینی کرده اند. 1600 گروه بریتانیایی انگلیس این مسئله را نشانه ضعف می دانند و برنامه هایی را در خط مقدم به ظاهر جدید در سحر یک حمله قاطع دارند. اما دفتر مرکزی متفقین آموخته است که این یک دام آلمانی است: 1600 مرد به مرگ حتمی می روند ...

آخرین فرصت آنها برای نجات سربازان جوان بلیک ( دین-چارلز چاپمن ) و شوفیلد ( جورج مک کی) است.) ، که وظیفه دارند هشدار ارسال کنند ، به طوری که حمله هنوز منفجر شود. اما آنها باید از وسط هیچ جا بین جبهه ها عبور کنند. اما آیا واقعاً آلمانی ها منطقه را ترک کردند؟ چه خطرات دیگری در آنجا کمین است؟ و آیا آنها این کار را به موقع انجام می دهند؟

از میان بسیاری از برش ها ، تنها یک مورد دیده می شود

نمی توان به ستایش صحنه برجسته "1917" کمک کرد - و البته صحبت کردن در درجه اول در مورد رویکرد یک شات فیلم: فقط یک مورد قابل تشخیص ، عمدا در این برش تنظیم شده است. بر خلاف " ویکتوریا " ، "1917" در یک شوت واقعاً تیراندازی نشد. درعوض ، سام مندس و تیمش هفته ها و ماه ها با تعداد زیادی فیلمبرداری فیلمبرداری کردند و روند ویرایش دقیق را به این نتیجه رساندند که به نظر می رسد به هیچ وجه قطع نشده است.

این کار چندین بار در تاریخ فیلم انجام شده است - به عنوان مثال در کتاب " کوکتل یک بدن مرده " آلفرد هیچکاک یا در Alejandro G. Iñárritus " Birdman". اما هیچکدام از پیشینیان حتی به این نوع کمال دست نیاوردند - خصوصاً نه با این تلاش و این شفافیت. در جایی دیگر که دوربین دوست دارد از دیوار سیاه عبور کند تا برش را پنهان کند ، مندز و دیاکنز آنها را به حرکت در می آورند تا این تصور را ایجاد کنند که همه چیز را در یک قطعه انجام داده اند. آنها حتی دوربین را می گیرند تا کل پانوراما را ضبط کند ، که نیاز به برنامه ریزی دقیق ، تمرین طولانی و یک خدمه فوق العاده چابک داشت.


"1917" از نظر فنی برجسته است.


هرکسی که به فناوری پشت پرده فیلمبرداری علاقه دارد ، تنها به خاطر "1917" متحیر نخواهد شد. اما رویکرد مرحله بندی چیزی جز حیله و تزویر است که فقط باید ما را متحیر کند. او حامل محتوا است. همین مورد در مورد تصاویر برجسته Deakins نیز صدق می کند ، که ما را به همین راحتی و به طور مستقیم به سنگرهای دانلود رایگان سریال دل کثیف جنگی جنگ جهانی اول نزدیک می کند ، که این احساس را دارد ، حتی با شخصیت های اصلی از طریق پناهگاه های مخصوص اسنپ و اجساد برای دزدکی حرکت کردن ، عجله کردن و به فرار.

با این اثر چشمگیر احتمالاً پس از 13 نامزدی قبلی در سال 2018 برای " Blade Runner 2049"سرانجام با عقب افتادن اسکار ، دایكینز دومین پسر طلایی خود را در طول سه سال ، واقعاً یقین قلمداد كرد - با وجود رقابت بصری خیره کننده" Once Upon A Time ... در Hollywood "و" The Irishman ". همچنین برش های به ظاهر گمشده و تصاویر حیرت انگیز ، طراحی تولید حیرت انگیز توسط دنیس گاسنر (" Road to Perdition ") ، با پشتیبانی از جلوه های رایانه ای گسترده اما تقریباً هرگز قابل توجه  ، و همچنین نمره  توماس نیومن (" Wall-E ") همیشه در کانون توجه قرار دارد سرویس فیلم.

اصالت دردناک

در حالی که سنگرهای چشمگیر ، خانه بمباران شده و اجساد ویران شده موش باعث شده است که جنگ جهانی اول هرگز در سینما معتبر نباشد ، موسیقی نیومن برای جلب تنش طراحی شده است. هر وقت خطرناک شود ، موسیقی شروع می شود. این ساده ، اما فوق العاده مؤثر - و در عین حال بسیار مفید است ، زیرا "1917" آگاهانه یک دیدگاه محدود را ارائه می دهد: مندز همیشه در کنار شخصیت ها قرار می گیرد و بنابراین یک مرور کلی از میدان جنگ را پیش می برد - بنابراین شما معمولاً نمی دانید. آنچه در مقابل یا پشت قهرمانان اتفاق می افتد. مندز می داند که چگونه می تواند به طور مؤثر از این عدم قطعیت ثابت در مخاطب برای اهداف خود استفاده کند.

مرگ در پشت هر گوشه کمین می کند. آیا واقعاً سربازان آلمانی عقب نشینی شده اند یا تک تیراندازهای آنها منتظر پشت دیوار خانه بعدی هستند؟ تقریباً در هر ثانیه باید از هر چهره نگران باشید ، زیرا سرانجام ، به تنهایی از طریق مطالب تبلیغاتی ، از جمله ذکر بازیگران مشهور حامی مانند بندیکت کامبربچ ، مارک استرانگ ، کالین فیرت ،  ریچارد مادن یا " Fleabag " - "Hot Priest"  اندرو اسکات (عملکرد دزد صحنه صحنه دار ) برای همه مشخص شود که "1917" فیلمی دو نفره نیست (که در آن ماندگاری طولانی مدت حداقل یک نفر تضمین می شد).


بندیکت کامبربچ یکی از ستارگان برجسته "1917" است.


با معرفی سربازان جوان ، بلیک و شوفیلد در ابتدا نزدیکی به دو شخصیت شناسایی ایجاد می شود - همچنین در اینجا با یک ژیمک ساده ، اما به طور مؤثر استفاده شده است. بلک کار را نه تنها به این دلیل که می تواند نقشه ها را بخواند ، بلکه به دلیل ایجاد انگیزه شخصی نیز به دست می آورد: برادرش در بین 1600 سرباز است که تهدید به مرگ حتمی می کند. شوفیلد فاقد این انگیزه است. هنگامی که او به صدای جادوگر گفته می شود که به او گفته می شود "با یک رفیق" به کماندو گزارش می دهد ، چشمانش را می بندد و در خواب می خوابید - به امید اینکه جام او را پشت سر بگذارد ، اما این را هم بداند که او دوست و دوست است. فقط به طور مستقیم در دسترس شخص است.

بسیار متفاوت ، پسران جوان به دنبال تلاش به ظاهر ناامیدانه می روند. بلاک بلافاصله شروع می شود ، هر ثانیه حساب می شود ، اگرچه شوفیلد اصرار دارد حداقل امنیت را بیشتر برای شب منتظر بگذارد. در حالی که مندس در اینجا ، با وجود خلوت ، به عنوان یک کنتراست قوی که در چمن شروع می شود ، سرعت را بالا می برد و ما دوبار را یکبار در شکار از طریق موقعیت های خودش همراهی می کنیم ، او می یابد که در طول فیلم همیشه زمان برای کاهش لحظه ها و لمس کردن ها دارد - بنابراین به عنوان مثال ، یک صحنه فوق العاده احساسی با کودک کوچک.

یک پروژه شخصی

دقیقاً این تضاد است که بار دیگر وحشت های جنگ را روشن می کند ، زیرا نه تنها با عکس هایی از ماه ها اجساد کشته شده در گل نشان داده نمی شود. همانطور که فیلم مستند اخیر  " آنها نباید پیر شوند " پیتر جکسون ، این جنگ جهانی اول عمدتاً توسط مردهای جوان و بدون چالش محکوم شد که نمی دانستند چه اتفاقی برای آنها افتاده است ، برای چه می جنگند و خود را به میهن پرستی دروغین می کشانند. و دقیقاً چنین مردهایی در سنگرها جمع شده اند.

برای کارگردان "1917" یک چیز بسیار شخصی است. پدربزرگش در جنگ جهانی اول خدمت کرد. او به دلیل کوچک بودن ، به عنوان پیام رسان خدمت می کرد ، پیام هایی را حمل می کرد. اگرچه خروج آلمان از موضع به اصطلاح زیگفرید پیشینه واقعی را تشکیل می دهد ، اما در پایان این داستان های پدربزرگ درباره زمان زمانی بود که الهام از مندس تا "1917". این فیلمساز نه تنها فاش کرد که آنها داستان های قهرمانانه ای در مصاحبه نیستند ، بلکه به آنها اجازه می دهد بار دیگر و بارها از طریق فیلم بدرخشند: بدون توضیح زیاد یا حتی اجازه دهید واقعیت ها را با یک شخصیت حمایتی کنار بگذارد ، او تمام پوچی این مبارزات موضعی را با چند بی ارزش به ما منتقل می کند. متر زمین در چشم. در عین حال ، "1917" ، با وجود تعلیق نفس گیر ، آن را نیز به یک فیلم ضد جنگ در حال حرکت تبدیل می کند.

نتیجه گیری: "1917" از نظر بصری خیره کننده ، هیجان انگیز و قابل توجه است. حتماً به سینما نگاه می کنید!

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 16 آذر 1398ساعت 23:03 توسط مانی | تعداد بازديد : 45 | |